Tradíció és haladás
A Kisalföld Füszért Kft.-t 1950-ben alapították és különböző szervezeti formációk után nyerte el a mai tulajdonosi formáját. A kizárólagosan magyar tulajdonú cég alapítása óta az Észak-Nyugat magyarországi régió kereskedelmének egyik meghatározó szereplője.
Az 1980-as évek végéig a vállalat kizárólag nagykereskedelmi tevékenységre szakosodott, a Győr-Moson –Sopron és Vas megyei területen lévő kiskereskedelmi egységeket látta el élelmiszer és vegyi áruval.
Az 1990-es évek változásai során a cég nyitott a kiskereskedelemben kínálkozó lehetőségek felé. Diszkont áruházakat alakított ki, amelyekben tartós élelmiszereket és háztartási vegyiárukat kínált tömegszerű megjelenítésben és az akkori viszonyokhoz képest nagyon alacsony áron. Az áruházak rövid időn belül nagy népszerűségre tettek szert a vásárlók körében.
A 90-es évek sikerei
3 év alatt 21 diszkont áruházat nyitott meg a cég, melyek hamarosan felvették az egységes Manna Élelmiszer Diszkont nevet.
Ekkor egy újabb piaci igényre figyelt fel a Kisalföld Füszért: a településeken megjelenő apró magánosított üzletekre, melyeknek szükségük volt egy állandó, kiszámítható és viszonylag közelben lévő beszerzési forrásra, így nyíltak meg az első Cash and Carry áruházak, melyek a Manna C+C név alatt kerültek a köztudatba.
A Reál Csoport tagjaként
A Kisalföld Füszért 2003-ban hetedik tulajdonosként csatlakozott a Reál Hungária Élelmiszer Kft. hálózathoz, melynek Észak-Nyugat Dunántúli Regionális központjaként koordinálja a területén működő vele szerződéses viszonyban lévő önálló boltokat, melyeket napjainkra sikerült egy egységes arculatú, szállítói és vevői által elismert, töretlen fejlődésre alkalmas hálózattá szerveznie.
A REÁL
A Reál nyújtotta előnyök lehetővé tették, hogy lépést tudjon tartani a térségben különösen erős multinacionális konkurenciával. Saját márkás termékeinek száma elérte a 600-at, melyek a vásárlóink körében igen kedveltek és emellett forgalmi részarányuk is egyre nő.
Mára a Kisalföld Füszért 16 saját boltja mellett közel 100 társult Reál és ReálPONT bolt alkotja az üzlethálózatot, de a hagyományos nagykereskedelmi tevékenysége révén is működési területe jegyzett piaci szereplője. Célja, hogy a még független, lánchoz nem tartozó kisboltokkal is olyan kapcsolatot alakítson ki, mely biztosítja számukra a fejlődést az erősödő piaci versenyben.